Den Lille Skole Den Lille Skole

Den lille Skole søger en dansklærer m.v til det kommende skoleår. Se stillingsopslaget her. Afslutningen af billedtema-Musicalperioden 2017 blev markeret med et brag af en fernisering d.2 dec. Se glimt fra billedtemaet her. DLS er et sted hvor alle passer på hinanden og derfor er der også en der passer på mig. Elev i 0 klasse. 8220;.han har lært at stå ved sine meninger, være lyttende og reflektere overfor det der foregår omkring ham. Vi har en ambition om fortsat at være med til at sætte høje pædagogi.

OVERVIEW

The web page denlilleskole.dk currently has a traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have examined eleven pages inside the domain denlilleskole.dk and found zero websites referencing denlilleskole.dk.

DENLILLESKOLE.DK TRAFFIC

The web page denlilleskole.dk has seen alternating amounts of traffic for the whole of the year.
Traffic for denlilleskole.dk

Traffic ranking (by month) for denlilleskole.dk

Traffic ranking by day of the week for denlilleskole.dk

WHAT DOES DENLILLESKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of denlilleskole.dk Mobile Screenshot of denlilleskole.dk Tablet Screenshot of denlilleskole.dk

DENLILLESKOLE.DK SERVER

Our parsers observed that the main root page on denlilleskole.dk took three thousand nine hundred and seventy-six milliseconds to stream. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so in conclusion I consider denlilleskole.dk not secure.
87.116.29.18

We caught that this website is implementing the Microsoft-IIS/8.5 os.

Den Lille Skole Den Lille Skole

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page denlilleskole.dk had the following in the site, "Den lille Skole søger en dansklærer m." We saw that the webpage stated " Afslutningen af billedtema-Musicalperioden 2017 blev markeret med et brag af en fernisering d." It also said " Se glimt fra billedtemaet her. DLS er et sted hvor alle passer på hinanden og derfor er der også en der passer på mig. han har lært at stå ved sine meninger, være lyttende og reflektere overfor det der foregår omkring ham. Vi har en ambition om fortsat at være med til at sætte høje pædagogi."

SEEK SUBSEQUENT DOMAINS

Spik and spill

Det blev en sen sådan i år vi fick nämligen äran att bygga om särskolan i kommunen, så där har vi hållt till från den 1e maj fram till och med nu. Så nu kanske jag får tid att lägga ut lite nya inlägg. Bilderna hopar sig så material finns om jag bara får lust och ork. Börjar med ett litet altanbygge som jag hjälpte min kompis med. Han har pratat i många år om att bygga ut altanen och sänka ner en badtunna i den och i år blev pratet till handling. Länkar till det här inlägget.

Den Lille Sorte

Nu med eget hjem! Der sker store sager! Den Lille Sorte har nu sit helt eget domæne. Der mangler stadig lidt detaljer hist og her, men vi er ved at være der. Mangler I noget? Jeg har heldigvis kunne importere alle gamle indlæg - desværre har nogle af billederne lidt en smule overlast. Men anyhoo! Dette er altså det sidste indlæg på blogspot-adressen. Jeg vil mega gerne være typen, der er fuldstændig overskudsagtig og sej og kan babysitte uden problem.

Den Lille Vanvittiges lillebror

Denne blog er en reklameblog for Den Lille Vanvittige. Her er direkte links til undersiderne, med de mange oplevelser. Men frem for alt, er det et suplement til Den Lille Vanvittige. Jeg vil nemlig her kunne uddybe nogle af indslagene - Til de der vil vide mere. Juan Borja Aka El Risitas - den grinende spanier,. Der fortæller om 20 paella pander der forsvandt i havet. Han er 45 år og har kun arbejdet de 7 år af sit liv.

Velkommen til Eileens scrapping og foto blogg

Velkommen til Eileens scrapping og foto blogg. Denne bloggen har jeg ikke oppdatert siden desember ser jeg. Vet ikke om det mange som følger med, men burde bli flinkere til å legge ut ting jeg lager. Har ikke scrappet så mye i det siste heller. Lagt inn av Min vektnedgang. Her har jeg bare tegnet etter en konvolutt jeg hadde liggende og laget mine egne varianter. Lagt inn av Min vektnedgang. Kake - 30 års kort.